dissabte, 12 de desembre del 2009

Debat

Avui hem fet el debat, que consta d'aquestes parts:

1. Es fa la introducció del tema a favor.
2. Es fa la introducció del tema en contra.
3. El primer orador defensa el tema a favor.
4. Un del grup en contra fa una pregunta a l'orador a favor.
5. El primer orador defensa el tema en contra.
6. Un del grup a favor fa una pregunta a l'rador en contra.
3. El segon orador defensa el tema a favor.
4. Un del grup en contra fa una pregunta a l'orador a favor.
5. El segon orador defensa el tema en contra.
6. Un del grup a favor fa una pregunta a l'rador en contra.
7. El mateix que ha fet la introducció fa la conlcusió del tema a favor.
8. El mateix que ha fet la introducció fa la conlcusió del tema en contra.

El dia que ho vam parlar, semblava que quedava molt de temps, però el temps passa molt ràpid i per fi ja l'hem fet.

El meu grup era el que anava a favor de les escoles públiques.

El dia anterior no estava gaire nerviosa, ja que nomès havia de fer la pregunta a l'orador de l'altre grup. Però just avans de surtir davant de tothom em vaig començar a posar nerviosa.

Un cop començat el debat, hem va semblar molt interessant perquè van sortir idees molt vàries. Quan vaig fer la pregunta, ja hem vaig quedar més tranquila, però quan l'altre grup feia la conclusió, hem vaig quedar amb ganes de fer encara més preguntes, ja que és un tema que dóna molt per parlar.

En conclusió, crec que va ser una actvitat molt bona i que, a part de apendre com es feia un debat, és a dir, les parts que té, també aprenem a parlar en públic, cosa que molta gent té molta por. Juntament amb altres activitats que hem fet com la lectura o la recitació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada